Rea på Zara, vill ha !

Nu är de verkligen rea överallt känns de som, ramlar in rea mejl varje dag nu. Nu ikväll ramla de in ifrån Zara
Oh va mkt fint jag hitta, kolla dock bara på barn nu :P Om jag hade vart säker på att få pengar ifrån Norge nästa vecka hade nog klick fingret fått arbeta lite, men nu vet jag ju inte, är ju bara å vänta å se nästa vecka ifall de dimper ner en chek från Norge eller om jag ska få vänta tills efter sommaren..mhm !!

Här är iaf några av mina favoriter som jag gärna hade velat köpa till Noel.. ja jag är sko galen ;)



Kommentarer
Emelie - Mamman som älskar vitt säger:

Ja, jag vill också vinna :D hihi.

Japp, tiden går fort när man sitter framför dumburken i bloggvärlden ;)



Förlåt för sent svar.

Kramar!

2011-06-21 | 08:08:07
Bloggadress: http://njutensmula.se
Fia- mamma till Edison säger:

Zara har så fina barnkläder!!



Sv: Vi har testat färdigblandad NaN. Har köpt hem BabySemp nu också för provning!! Skönt att det funkade bra för er på en gång. Fattar inte varför de plötsligt inte gillar att amma längre?! Måste vara nåt med kvaliteten på mjölken eller så kanske?

2011-06-21 | 09:08:33
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/
Linda Rangfeldt - BF 21/6 säger:

Jag tror faktikst inte att ngt hjälper, egentligen :P kanske att gå och vandra om det redan är på g, men annars tror ja att det går lika bra att ligga i soffan som du gjorde.. och som jag så mycket gillar :D hahah

2011-06-21 | 10:13:48
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback