Rastlös!!

Jaha va ska man hitta på resten av dagen nu då ?
Vi har iaf varit uppe hos pappa en sväng och hälsat på, tog oss en promenad ditt. Men är inget jätte kul väder idag, men de skulle vara molnigt idag å sen skulle solen å värmen komma tillbaka imon.. så de hoppas jag ! :)

Noel åkte precis till sin pappa, en dag tidigare.. Han skulle egentligen åkt imon men S ville hämta en dag tidigare nu när de ändå var lång helg så de va väl okej :p Lite längre tid me pappa kan ju va kul :)
Dom skulle nog åka till stugan å hälsa på farmor å farfar ! :)

Men nu vet ju inte jag vad jag ska göra resten av dagen bara för de haha!!  Blir nog hyffsat lugnt iaf.. finns en hel del å göra här hemma.. men just nu orkar jag inte börja röja här hemma så de får vänta.. har ju hela helgen på mej :)

Ska nog ta något å käka snart å sen slappa framför en film kanske ?

Jag och Noel vill iaf önska ett STORT grattis till våran fina vän Teresa som fyller år idag ♥ Vi hoppas du får en kanon dag!!! :)
Vi skulle ju egentligen vart på kalas där idag men jag e fortfarande utan bil :( Så vi hoppas på en fika nästa vecka ist !! :)


Kommentarer
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 säger:

Du är inte ensam om att vara rastlös kan jag säga! :p



Jasså, ja det är fränt hur olika dom utvecklas och gör framsteg.. Elliot har inte heller var så engagerad i att rulla, men nu så :)

2011-06-02 | 20:07:35
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback