Puuh helt slut ! !

Gud vilken seg huvudvärk jag har nu.. den kommer å går hela tiden ! skit !

Idag var vi slöa hela förmiddagen iaf tills vi orkade ta på oss lite kläder och sen bege oss ut!
Åkte och hämta mamma vid 2 tiden å sen styrde vi mot gbg :) Åkte först till en tjej och hämta en gåstol för 50 kr, värsta klippet, va nästan pinsamt å lämna så lite pengar haha ! ;D Å herregud va underbart dom bodde, hade jag fått en förfrågan å flytta dit hade jag tackat ja direkt höhö!! ;)

Sen tog vi oss en tripp till Ikea medan vi ändå var i gbg.. blir lite allt möjligt.. ja hitta nya tallrikar till köket, både stora, små och djupa så nu ska dom bytas ut :) Fick alla för ca 170 kr, tog 6 st av varje sort:)
Sen blev de lite saker till Noel såklart, som alltid;)  Fick även med mej ett tidningställ som ja glömt å köpa varje gång jag vart där, men nu så ! :P
Allt står fortfarnade nere i bilen å får nog stå kvar där tills imon ! 

När vi kom hem så fick Noel test sitta gåstolen lite snabbt bara å de va ju en given favorit ;)  Sen på med pyjamas å sen kvällsmat å bums i säng :)
Jag själv ska nog bara ta och andas ut här i soffan en stund, sen blir de sängen här oxå!
Men vi har iaf haft en bra dag :)


En tröttis fikar på Ikea =)

 

Test kör lite... kanon fin var de, nästan osm ny, å 50 kr e ju ingenting ;)

Vi hitta den på loppi.se  ! :)


Kommentarer
Anna-Mamma till Kevin säger:

Jag vet inte rikigt då det är en present, det kan vara så att den är köpt i London...

Klockren text, eller hur? :D

2011-06-23 | 06:23:39
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
Hanna Z säger:

Haha ja men ser faktiskt att han är ett litet matvrak:)



Det finns ju brukar som det står 5-6 månader på, och dom testade vi nog runt 5 månader, sen har vi redan tjuvstartat lite med 6-månadersburkarna. För kanske ett par veckor sen. Han blir ju ett halvår imorgon:)

2011-06-23 | 12:00:01
Bloggadress: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback