Mina tjejer!

Mina vänner är nog de bästa som finns !  Vi har så starka band till varandra, en sån ärlighet och så stor kärlek ! Utan dom så hade jag inte vart nånting! Vi kan verkligen öppna oss för varandra och säga precis vad som helst ! Och jag älskar´t !

Har vart en blogg fri dag för har haft mycket annat å göra ! :) Kvällen har vart mycket bra även om det händer saker som man inte vill ska hända. Men vi vänner finns där för varandra så allt löser sej till slut ändå ! Jag, Madde, Marie, Jocke, Kim å Tom har iaf vart här hemma hos mej å druckit, tjötat å spelat lite spel åså, haft jätte trevligt ! :)

Nu ska jag lägga mej ner och dra på nån serie eller nåt och försöka sova. Har en skål me morötter som jag tänkte knapra vi mej oxå hehe ! :p Vadå knasig fyllemat? haha.. men så gott ju, har faktiskt lite dipp till de oxå, de bästa som finns ju. Jag har mycket hellre morötter än chips till dipp ! :)

Imon blir de upp ganska så tidigt då min syster ska konfimeras kl 11 :) Så de ska man ju självklart vara med på hur trött man än är;) Men det bästa är ju att min lilla knodd kommer hem imon igen. Denna helgen har jag verkligen saknar ihjäl mej efter honom mer än vanligt !=/ Riktigt jobbigt !
Jag älskar honom verkligen så mycket så det gör ont ibland å de känns verkligen när man är ifrån varandra! De bästa som hänt mej i hela mitt liv! Mammas lilla Knoddis!! ♥


Kommentarer
Elin - Mamma till My ♥ säger:

Härligt med såna vänner! Så det ska vara! :)

2011-06-19 | 11:20:26
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback