Mamma mys !

Jag och Noel har legat här ett tag och bara myst i sängen !! :) Underbart!

I förmiddags var vi på gymmet och körde ett pass med Marie.. Noel va me en stund sen däcka han i vagnen :p Men varje gång han är vaken så tittar han me stora ögon när vi lyfter å grejar å undrar va vi håller på me haha.. å han tycker även de e kul när gubbar å tanter kommer fram å tränar.. okej nu tränar inte jag på något pansionärs gym som ni kanske trodde nu, men vilka är de som tränar på förmiddagen? Jo alla gamlingar haha.. och vi mamma lediga och arbetslösa personer typ :P

Väl hemma så fick Noel lite majs/potatis, de gluffsa han i sej i ett naffs även denna gången, alltså popis :)
Sen somna han gott här i sängen jämte mej en stund, men vakna efter ca 45 min me ont i magen. Fick lite massage på magen å sen ligga på mage på mej så kom de sedan 4 rejälla pruttar hehe å sen kunde han ligga kvar å gosa igen ;D

Dopklänningen e här hemma nu,  vi har provat den på Noel å han blev ju gör snygg ;) höhö. Den va iaf inte för lite, utan nästan lite för stor ist.. min knubbis är alltså inte så stor iaf ;) Dock va ju min älsta syster som hade den först runt 6 mån när hon döptes i den, å sen har alla andra barn i släkten haft den efter henne så de e är ett par namn in broderat på den av farmor som även sytt klänningen :)

Nu har Noel precis käkat och vi ska ta på oss och gå till knalleland och möta upp min mor :)
Kände att ja oxå va hungrig nu så kanske kan man ta något att käka i knalle ist, för orkar inte fixa något här hemma nu å de hinner vi inte heller !

Mammas gosefis ♥


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se säger:

Gud, jag önskar att Charlie kunde somna av sig själv nån gång! Måste alltid bära...



Vi har också en dopklänning som gått i släkten med broderade namn och allt :)

2011-06-08 | 16:33:10
Bloggadress: http://myshoebox.se
Tina - Minnas mamma säger:

Vad fina ni är! :D

2011-06-08 | 21:37:17
Bloggadress: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback