Kryp under täcket!

Oh nu känner jag mej riktigt seg å de ska bli skönt att lägga huvet på kudden å försöka sova!

Vi har haft en trevlig dag hos Marie iaf :)  Satt där å tjöta å hade oss ett par timmar å sen kom Kim hem från jobbet å då dröjde de inte länge innan jag och Marie begav oss ut på en PW,  Kim gick ut på gården me Noel å Filippa ;D
Vi gick förbi gymmet oxå för vi tänkte kört ett pass där, men shiiiit va mkt folk de va där nu ikväll :S Så vi orkade inte stå och köa på grejerna så de blev bara PW idag,  men blir nog gymmet imon förmiddag:)

Sen kom farmor hit och hälsade på oss under kvällen.  Jag gjorde thai soppa som vi sedan käka framför desperate housewives.. säsongsavslutning idag ju.. va ska jag göra på tisdags kvällarna nu i fortsättningen?? haha
Sen snacka vi lite om dopet åså.. hoppas vi får ihop allt, börjar dra ihop sej nu. . stress stress stress !!

Men nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova.. God natt ♥

Så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback