Känner mej mer död än levande!

Jisses va de känns i både huvud och kropp nu att de var ett tag sen man jobba.. gud jag är helt slut, mest i huvudet faktiskt!!
Men de vart inte svårt att komma upp i tid i morse iaf, väl uppe så vart jag gör pigg :)  Men de vart väl skoj att få jobba lite idag.. bara 6 veckor och 6 dagar kvar tills jag är mamma ledig igen ;) haha!!

Noel hade iaf haft det gör bra med sin mormor idag :) Han har lärt sej något nytt idag oxå.. han har börjat dra sej upp i krypställning med benen, rumpan åker upp i vädret och kommer nästan upp på knäna :)
Han har aldrig gjort de förut, så de va något helt nytt som han hade gjort idag hos sin mormor.. och han vissade även för mej när jag kom sen efter jobbet hehe :P Goa unge!
Han kommer säkert lära sej gör mycket saker nu bara för jag jobbar å så missar jag de =/ men men sånt e livet :)

Sitter här och har tryckt i mej massa MM;s nu bara, en sockerkick så man kan hålla sej vaken en liten stund till iaf... men nu får jag snart ta och skärpa till mej.. har blivit skit dålig me mat å de nu de senaste.. jag äter inte dålig mat, men jag äter alldeles för sällan, de blir väl bättre nu när man får regelbundna mattider me jobbet... men däremot har de slunkit ner liiite för mycket godis åså nu de senaste, typ varje dag iaf jag ska erkänna;)  Jag har inte gått upp något i vikt vad vågen säger iaf, men man känner sej ändå pluffsig efter att trycka i sej massa skit varje dag !! Skärpning frida !! :P

Nej nu ska jag bara ta det lugnt iaf och sen blir de nog sängen tidigt idag :)


Noel klappar en jätte Ior ;)


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se - Mamma till Charlie säger:

Charlie drar också upp knäna så där så att rumpan putar ut, ganska sött :)



Är inte pappan föräldraledig nu när du jobbar då? Eller har ni ingen kontakt?

Jag funderar på att börja jobba enstaka helger till hösten, får se om jag vågar lämna Charlie till någon annan än sambon... I nuläget gör jag inte det!

2011-06-27 | 22:04:35
Bloggadress: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback