Helgen kommen...

Då vart de fredag.. och en barnfri helg :(! Saknar redan min plutt här hemma...
Han va en riktig liten slöis idag hehe :p  vakna runt 7 tiden för lite mat å somna om sen å vakna vid 9 å då blev de lite gröt !:) Sen gosa vi å lekte en stund och sen somna han vid 11 tiden och de gjorde jag oxå efter en stund.. vi skulle ju vara hos S vid 1 tiden, trodde ju Noel skulle väcka mej runt 12 tiden , icke då haha!!  När ja vaknar å kollar klockan va hos halv TVÅ!! Oj då ;p  Vara bara upp å fixa till sej å packa lite saker till Noel som inte ens vaknat än.. vid 2 tiden väckte jag honom så vi kunde komma iväg :p Slöis!!

När ja lämnat av Noel tog jag en sväng till Marie och drack lite te och tjöta av mej en stund =)
Och nu kom jag hem för en liten stund sen.. kanske dax å börja me tvätten som jag redan glömt av ?! haha .. så jäkla tråkigt ju...men kanske lika bra å ta tag i de nu.. för även om ja säger att ja kan göra de imon så vet jag att de inte blir så ;p Så lika bra å tvätta nu när Knodden inte är hemma..

Annars händer de väl inte så mkt mer idag... blir en lugn kväll.. får se ifall man hittar på något eller om man bara blir hemma =)

Älskade unge ♥


Kommentarer
Linda Rangfeldt - BF 21/6 säger:

dom hade bara i påse här också men misstänker att de har på ett ställe i stan där de har alla möjliga sorters i löste. Dock är ju te över lag så jäkla.. blaskigt :P haha. Tycker inte alls det är någon hitt! Har tagit i mjölk och socker nu för att de ska kunna få någon smak som känns okej att svälja ner :P haha



varmt blaskigt vatten med lite smak.. nej fy :) hehe

2011-06-18 | 00:56:45
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback