Grill och tjejsnack !

Då kom vi hem för en liten stund sen.. blev en sen kväll idag :)
Åkte upp till pappa å dom inntan och där blev de massa gott att grilla me hemma gjord potatis sallad me färskpotatis å sånt :) gott gott !!  Sen vart ja där en stund och bara hängde...

Tog mej sen en sväng upp till k.berget till Marie där tjejerna va och drack lite öl åså! Noel va en tröttis så han blev kvar hos sin morfar å myste me moster :)
Så satt där och tjöta me dom ett tag och sen tillbaka till pappa för å hämta upp min fisunge som hade sovit typ hela tiden jag vart iväg.. fick ett stort leende när ja kom och sen däcka han av i bilen igen hehe=)
Skratta å tjöta lite me mej när vi bytte till pyjamas här hemma och slocka sen lika fort i sängen igen :) Underbara unge, är så glad för att han e så lätt å lägga ! Inga protester utan somnar om utan problem även fast han blev väckt två gånger på kort tid :)

Själv hoppas jag att min trötthet som jag hade innan infaller snart oxå.  Har ju verkligen vart fullt ös hela dagen lång så ska nog bli rätt gott å lägga sej snart och försöka sova!:)
Alla kladdmuffins som blev över idag åkte me upp till pappa innan så imon går vi nog till mamma å tar me resten av pajerna som blev över :P

God natt ♥

Sover gott i morfars famn =)


Kommentarer
Linda Rangfeldt - BF 21/6 säger:

Men charmtroll då :)

2011-06-13 | 01:03:28
Bloggadress: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback