Godmorgon sommaren!

Oj va skönt de var med en riktig sovmorgon idag.. ingen sån som man vaknar kl 7 och sen får somna om;)hehe.. utan vaknar till strax efter 9 å sen somnar om en stund igen :P

Blå himmel, värme och stor sol har man vaknat upp till oxå.. härligt!! :)
Vet dock inte vad jag ska göra hehe... men funderar på att dra ner till marknaden en sväng sen kanske.. de e ju den stora vårmarknaden i borås idag :)  Egentligen bara en massa skit, men man måste ju gå å titta iaf ;) haha
Synd att inte Noel var hemma.. de mkt lättare att ta sej ut då.. då kan man ju ex bara gå på en vagn promenad utan mål... men nu då? gå ut och gå själv är inte riktigt min grej längre haha!!

Jaja, lite frukost och kläder är väl de jag ska börja me nu iaf :)




Kommentarer
Sandra - Mamma till Benjamin säger:

Sv. Haha märker ibland att jag skriver lite otydligt. Är han trött och ligger i vagnen så låter jag han skrika, men har han vaknat och skriker och blir inte tyst så gör jag så :D

2011-06-03 | 14:55:40
Bloggadress: http://snartenliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback