God förmiddag !

Idag fick jag sovmorgon av min son till HALV 11?!?! haha.. han måste vart trött efter festligheterna igår :P
Nu är vi iaf uppe och Noel har precis käkat gröt me blåbär och sen en flaska ! :)
Vi sitter och myser i soffan nu bara och de verkar som herren redan börjar bli lite trött igen, men tycker han gott kan hålla sej vaken en stund till iaf =)

Idag vet vi inte alls vad som händer.. får väl se vad man hittar på :) Något vill vi göra iaf mer än å sitta här inne och uggla :P Ingt kul väder idag heller! Men vad jag har sett så kommer de de fina vädret nästa vecka när jag börjar jobba!!?? På tisdag står de än så länge att de ska bli 27 grader!!! Fy fan säger jag bara!! Här har man gått och varit ledig hur länge som helst i regnet och sen första veckan jag börjar jobba så blir de 27 grader?! haha

Satt å små läste lite i tidninganra på nätet precis,  usch va mycket olyckor å sånt det är på såna här stora högtider som midsommar.. ja håller me mej om vad polisen hade sagt; Folk blir dumma i huvet!
Hitta även olyckan jag skrev om igår, och dom verkar nu tro att det bara var en man i en mindre båt.
http://www.bt.se/nyheter/boras/batolycka-pa-oresjo%282834240%29.gm

Nej nu ska jag underhålla min son en sväng :)

Min lilla blåbärs kung :)


Kommentarer
Lina säger:

godingen! :)

2011-06-25 | 13:28:18
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback