Bara en till...

De är ungefär den tanken ja tänker några gånger för mycket på kvällarna...
Bara en blogg till.. bara kolla en sak till... bla bla bla ! Nu sitter jag här å kl passera precis 2.. oj då!
Om typ 6 timmar vill Noel gå upp och äta frukost.. om ja inte har otur å han vill ha den redan vid 7, då är de bara 5 timmar kvar:s Okej att vi oftast somnar om efter de, men ja e såå jäkla trött när man vaknar andra gången!

Men nu ska jag iaf gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen och försöka sova några timmar iaf:)
Imon blir de upp till pappa+familj och fira midsommar,  vi skulle nog va där redan vid 12 tiden, så lite sömn behövs nog nu :)


Kommentarer
i min lilla lilla värld säger:

Jag gör precis likadant hahaha Fast igår kom jag i säng vid 11 oh sov till halv 8. Utvilad till max =)



Glad midsommar förresten

2011-06-24 | 08:01:10
Bloggadress: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback