zombie!!

Jisses idag är jag tröttare än tröttast !!  Förmiddagen har varit riiiktigt seg i mitt huvud, lite bättre nu efter vi har käkat lunch... men skulle jag lägga mej ner så skulle jag nog inte ha några problem med att somna haha!
De känns att de har blivit lite för lite sömn denna veckan.. har nog knappt sovit 20 timmar på 4 nätter nu.. blir att vila upp sej i helgen me massa Noel gos !:)

Vi hade iaf en trevlig dag me våran Sandra igår ! Vi skulle ju egentligen inte ha något på Ikea, men alltid kommer man därifrån me något iaf, men blev bara lite små grejer.. köpte ex halk skydd till Noels badkar så han kan sitta upp och bada nu, två nya krukor till sovrummet, hakklapps tröja till sölgrisen Noel, ramar, handdukar å en förvaringsgrej till plastpåsar, så va ju mest bara lite små plock :)

Idag kommer Veronica Maggio till borås och uppträder på torsdag kvällen... men som jag känner nu så har jag verkligen ingen ork att gå dit ner och knö! Och vädret är inte på topp idag heller, de står att de ska bli regn till kvällen, tråkigt ! Och de lär bli jääävligt mkt folk i stan idag! puh.. så ja hoppar nog över de denna gången oxå även om de va typ den enda torsdagkvällen jag faktiskt ville gå på! Men nej om de ändå ska regna och jag är trött så kan de lika gärna kvitta!

Nu ska jag försöka hålla mej vaken på jobbet i 3 timmar till.. here we go!


Kommentarer
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Ja den leksaken är toppen! Elliot har älskat den sen vi köpte den för flera månader sen och den är fortfarande favoriten! :) Bra gjort Ikea där, hihi.



Ja visst gjorde vi det! Fast då regnade det minsann inte, hehe

2011-07-14 | 13:49:29
Bloggadress: http://hannaz.se
Elin ♥ Mamma till My säger:

Va snyggt det har blivit här inne! :D

2011-07-14 | 21:58:12
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback