Vilken skit måndag!

Dagen startade med att jag försov mej.. inte ens hört klockan i morse? Vadå i koma ?
Vakna av mej själv kl 8, och jag känner alltid på mej när jag försovit mej  haha.. slänger mej upp ur sängen å stressar mej igenom allt, kan säga att 08;25 stämpla jag in på jobbet ! ;)

Skit grej nr 2 , på kontot ekar de tomt då ingen lön kommit in.. what the fuck!?!?  Va de alltid är något som ska strula till de.. hoppas verkligen dom löser detta imon!!! Sådär kul då det inte är många mamma dagar som ramlar in på onsdag.. så den lilla lön från juni kan ju va gott att få då!!! gaah ja blir galen!!

Så jag har inte haft någon större lust att gå in å skriva förrän nu ! Sur måndag ! Fattig måndag ! Skit måndag helt enkelt !!

Dessutom dör mitt batteri på telefonen snart.. jippi !... men jaja snart får vi gå hem iaf ! :D En timma kvar bara..

Idag kl 12 hade vi tyst minut för offren i Norge iaf... och genast så kändes inte mina problem speciellt stora faktiskt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback