Varenda unge!

Då var de inte mkt kvar av denna arbetsdag , 2 1/2 timma kvar bara ! :) Sen blir de hem å vila en stund innan dee dax för träning, har bokat in mej på ett pass kl kvart över 6, något me dans !:)  Kanske man hinner vika lite tvätt innan som jag inte gjorde igår hehe;)

Internet låg nere på jobbet i nästan en timma.. hemskt!! haha..
 Så detta roade jag mej me en stund på min lunch ;)




Snart kommer iaf varenda unge i sverige att heta samma namn haha! Inte så kul kanske kan ja tycka !:P
Noel har oxå börjat bli mkt vanligare,  efter vi bestämde förra sommaren att de nog va en Noel så tyckte ja de dök upp massa Noels överallt ! haha... men han ligger iaf inte på tio toppen!:p

http://www.bt.se/nyheter/alice-ny-topp-pa-namnlistan-br-har-ar-hela-tio-i-topp(1739867).gm

Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Jag har också tänkt på det där med att många barn heter samma namn. Likaså med Viggo, det har jag gillat i flera år och tydligen är jag inte ensam om det för många barn heter Viggo numera. Nästa unge får nog ett lite mer originelltnamn ;)

2011-07-26 | 15:05:06
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback