Typiskt mej!

Här ligger jag och läser bloggar som de vore tidigt på kvällen..  klockan har paserat 12 och de innebär att vi är inne på nytt dygn.. alltså ett jobb dygn.. puh ! Om ca 5 timmar ringer klockan å här ligger jag super pigg.. inte okej!!!  Någon som kommer va trött imon?
Men oftast brukar jag vara tröttare på tisdagar när jag jobbar än måndagar.. man e väl mer övertrött på måndagar å sen inga krafter alls på tisdagen hehe!

Oj nu gäspa jag en gång så de kanske är på gång? ;)
Ska nog försöka att sova nu iaf !


Min mor skickade lite bilder på msn nu ikväll på Noel å hans moster.. den yngsta mostern, en liten sketunge som fyller 12 år i aug ;)  Bilderna va fina iaf och är tagna i parken i stan :)


Kommentarer
Killmamman säger:

det är lätt att fastna i bloggläsandet... :)

2011-07-11 | 17:21:31
Bloggadress: http://killmamman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback