suris!

Idag kände jag faktiskt inte alls för att jobba, för idag är de helt jäkla underbart väder ute :(  De har de dock varit hela veckan typ, men idag är de lite extra bra känns de som ! :P

Vi åkte iaf upp till babyproffset och kolla lite innan jag och Noel, köpte en pipmugg som inte läcker så de ska vara lättare för honom å dricka själv :) Han har ju som små som ser ut som hundar hemma, men de är ju inte stop på dom så de rinner vatten överallt när han käkar haha!!  Sen köpte ja även en bitring som sitter fast i en sån där napphållare ifrån MAM som man lägger i kylen så den blir kall å go å bita på !:)

Sen vidare till mamma för å lämna av Noel.. hann faktiskt njuta en liiiten stund där av sommar vädret, satt en stund på gräst me Noel.. tog lite fina kort på honom oxå hihi ! :) Tänk va mkt kort de finns på den pojken redan haha!
Hann faktiskt köpa mej en isglass oxå.. fast halva fick ja njuta av i bilen till jobbet ist.. suck...
Å här finns de tyvärr inte allt för mkt å göra.. hoppas de kommer in lite mer snart...
Hungrig börjar jag bli oxå.. 1 timma kvar till mat !!
Lite klaga där ja !;)

Och eftersom min hjärna har gått på semester så glömde jag självklart bvc boken i bilen igen, därför inget inlägg om tjockisen.. ska försöka komma ihåg de idag ist haha! :)

Nu går vi ut och sätter oss i solen en sväng ist !:)

Kommentarer
Lina säger:

Nä jag vet man ska inte jämföra men jag gör samma sak med vikten, alla bebisar väger mer än Aron känns det som men han följer ju sin kurva exakt så det är ju bra, men jag tror typ att han är undernärd för att han ligger precis på sin kurva, så töntig är jag:P

Aron va ju 52 cm lång när han föddes så inte konstigt han är längre;P

Nu är dem inga små spädisar längre:)



Jag hittade en hel del, alltid mer än va som står på inköpslistan, hhöhö, konstigt;)

2011-07-06 | 20:20:33
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Sandra - Följ min gravidresa säger:

Svar: Tack snälla. Blir super glad av att höra en sån fin kommentar.



Vilken söt liten kille du har.

2011-07-06 | 21:00:34
Bloggadress: http://sandrasblogg.se
Fia- mamma till Edison säger:

Sv: Ja det har du nog rätt i :P



Jag glömmer jämt BVC-boken när vi ska TILL BVC och får skämmas :P

2011-07-06 | 21:04:24
Bloggadress: http://airyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback