Stressig morgon med tjuvacktig son !

En lugn och skön morgon blev till en jäkla stressig morgon helt plötsligt !!

Upp och på med kläder i lugn och ro, upp me Noel å på me kläder och packa ut oss i bilen. Lämnar av honom och åker mot jobbet glad för att vara i god tid för en gång skull ! :)
Frame - vart tusan är mitt passerkort?!?! De hängde i tröjan när vi lämna hemmet.. mhm.. ringer pappa å frågar ifall de ligger på gatan uppe hos dom, svar nej.. å inte i hallen heller.. mhm.. börjar fundera på ifall de ramlat av hemma eller utanför vårat hus.. vågar inte chansa på att gå och hämta ett lånekort ifall de är så att de ligger ute nånstans.. åker stressande hem och söker igenom lägenheten och utanför.. inget kort ! Börjar bli irriterad, ringer pappa igen, han gör en extra koll, och nu tittar han lite extra i Noels stol.. DÄR ligger de.. den lilla tjuven har ryckt loss mitt kort och lagt de i sin stol haha!!  Gasa upp och hämta de och sen tillbaka till jobbet i en jäkla fart ! 35 min senare än vad jag hade tänkt stämplar jag in!!! De där ska han nog få betala för ! ;)
De e nämligen så att ifall vi blir av me våra kort så måste vi göra en polisanmälan på dom så fort som möjligt, därför jag inte vågade chansa på att hämta ett "låne" kort ifall att jag hade tappat de ute!

Nu efter en leverpastejs macka och en mango smoothie känner jag mej ganska så okej igen!
Och inte har Noel bett sin mor om ursäkt heller, nej han ligger å gottar sej hemma i morfars säng me morbror just nu efter sin fulle!! Gottegris säger jag bara!!!

Kul när såna här bilder kommer upp på facebook när mamman håller på att stressa ihäl sej.. orättvist? ja de tycker jag!!


Kommentarer
Elin ♥ Mamma till My säger:

Nämen, vilken buse han är :)

2011-07-13 | 19:33:51
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback