Sov dax

Nu har jag krupit ner i sängen jämte en sovande liten Noel :)  Vi har haft en mycket trevlig dag/kväll !
Först fika några timmar ute hos Teresa och John ,där fick Noel och Liam leka av dej lite höhö! Satt väl mest å kände å klämde lite på varandra ;) De skiljer ca 3 månader på dom, Liam e född 6 maj :)
Jag letade upp en Mr.Ross (valross snutten) som Noel har då Liam velat ha en sån oxå, så hitta de på internet så Teresa beställde en fort som bara den :p Å nu hade den kommit, så dom va gör söta ihop me sina Rossar!;D  Liams va alldeles ny å Noels såg gör sketen ut bara för de haha! men den har han ju snuttat runt me i 6 månader snart:p Han älskar den å kan inte sova utan den, den följer med ÖVERALLT!

Sen åkte vi hem vid 4 tiden för att ta på oss andra kläder och Noel skulle äta å vila lite! Men han ville bara käka å vägra vila haha, dock somna han i bilen när vi typ var frame hos Lollo. Vi åkte dit vid 6 tiden.
Så när vi kom upp så va han fortfarande trött så en snäll gudmor gick me Noel till sovrummet där de inte tog lång tid innan han sov igen :) hihi.  Sen blev de tacos..mm gott!! och vid 8 tiden tyckte inte jag Noel skulle sova mer så gick inte å peta lite försiktigt på honom så han vakna till lite, sen fick han komma upp å tjöta me alla brudar som han charmar så lätt ;)

Vid 9 tiden tog vi oss hem så de vart läggdags för Noel för länge sen. Blev pyjamas å en flaska mat i sängen direkt och tog inte många minuter så sov han:)
Då gick jag och baka en kaka tills imorgon, får se ifall de va något å ha,  provade något helt nytt som jag hitta, nåt me maräng å nutella :P hehe. Den står i frysen just nu så får väl se ifall de går hem imon hos gästerna ! :D Då kommer pappa +familj och farmor hit för å fira Noels halv års dag lite :) hihi

Men nu ska jag lägga mej ner och försöka sova lite jag oxå :)


Pojkarna me sina Mr.Ross ;)

Hålla handen lite :)

 

 

Här du kan få låna lite ...

 

 

Men ta den då :p

 

Snyggingen ska på fest !:) Inte lätt å få kort utan händer å saker i munnen längre:p

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback