Present !

Köpte precis en 6 månaders present till min Knoddis hihi.. tänkt att den lilla skiten renda blir ett halv ÅR! Hur fort gick inte de lixom? Men jodå, nästa vecka blir han minsan de :) Och då är de självklart man ska få något extra =)
Dock blev de kläder nu, men ska se ifall ja inte kan hitta någon liten leksak oxå då de säkert uppskattas mer av den lilla herren hehe ;) Något litet iaf då de blev ett lite dyrare plagg till honom nu.. vad det är får ni se nästa vecka ;D  Jag hoppas jag är lika nöjd me den när den kommer hem som på bilden på nätet iaf ! :)

Bortskämd? Jo visst.. men är de inte ofast alltid så att första barnet alltid blir lite extra bortskämt? De tror jag iaf :)  Han e ju faktistk de bästa som finns i mitt liv, å då ska han ju ha de bästa !
Sen kanske när han börjar bli lite större och förstår inebörden av saker så kanske man inte behöver springa å köpa leksaker hit och dit hela tiden.. men nu e han ju så liten så då förstår han ju inte ändå.. så då är de ju mer en kul grej för mej ;)  Men de går minsan ingen nöd på den killen.. varje sej från saker från mej, hans pappa eller andra släktingar ;)
Se bara när han va hos sin morfar, han kom därifrån me både en cool pool me tak å grejer , en lekmatta å 2 nya leksaker..  han måste gett många leenden där uppe, snacka om att lägga på sin charm ;) höhö

Åh jag tänker typ på han hela tiden min skrutt... men det är inte liiika jobbigt som jag trodde de skulle vara, men kan ju va för jag är på jobbet större delen av dagen.. men torsdag kommer jag nog sakna han som bara den, tur han kommer hem på fredan :D  Men ska väl inte säga för mkt, har ju inte ens gått första pappa veckan än, nästa vecka blir säkert jobbigare för då jobbar jag ju dag .. nu på kvälls passen så ere ju sova/träna&/jobba/sova !

Men om jag skulle säga att jag inte saknar honom , så skulle jag ljuda stort !!

Noel Thomas Simon Almgren - mamma älskar dej mest ♥

Kommentarer
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Hahaha vad jag skrattade åt din kommentar till 4-månadersbilden! Klockrent! Och det ser ju verkligen ut som om han tänker så! hihi.

Visst är det coolt att jämföra 3D-bilderna med nu? Så himla häftigt att det ens går att göra! Vi har faktiskt inte kollat på filmen sen Elliot föddes, borde göra det nån dag minsann.

2011-07-19 | 22:45:05
Bloggadress: http://hannaz.se
Elin ♥ Mamma till My säger:

Shit ja, tänk om dom blir sex månader redan :D tiden går i rasande tempo. Nyss satt man ju och räkna ner till BF dagen :P

2011-07-20 | 09:13:59
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback