När tar ni de som första?

Idag e jag seg i kroppen, tror de är endel av träningen i veckan + ganska få timmar sömn... men men fredag idag :D Idag kommer mini knoddis hem !!!:D Underbart !

Jo jag har funderat på detta me första ordet.  Noel har ju börjat säga mamma ibland, fast ja inte så jätte bra utan så som dom gör i i början å lixom ljudar på orden,. maamm-mamma.. ja ni förstår.
Men de ser inte jag som första ordet..  jag ser nog första ordet när dom kan säga ett ord och förstå inebörden me de?! Eller iaf kunna säga de någorlunda bra. . just nu säger han de ju bara för han tränar på ljud å för jag sagt mamma flera gånger till honom hehe.. så får väl se ifall de blir första ordet sen eller om han väljer något annat, än så länge ser jag det inte som första ord utan mer som ett nytt ljud han har lärt sej:)


Kommentarer
Sofie säger:

Mysigt att han har börjat prata och så =) eller kanske inte prata direkt men i alla fall börjat lite smått =)

2011-07-29 | 09:28:14
Bloggadress: http://ibilderochord.blogg.se/
Jonna säger:

Joel säger ju Mamma och Pappa, och visst det är väl kanske hans första "ord". Men dom räknas inte som första riktiga tycker jag :) Än sålänge så tror jag inte han fattar att han säger mamma och pappa. Men det dröjer nog inte länge innan han förstår de :)

2011-07-31 | 15:12:48
Bloggadress: http://jonnaterese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback