Myser !

Vi har haft en mysig dag jag och Noel ! : ) Vi åkte till mamma en sväng innan då mormorn saknade Knodden hihi.. Så vi va där och fika å myste en sväng :) Sen vid 7 tiden så tog vi oss hem igen.. då hade jag en mkt övertrött liten kille som va väldigt grinig men som somnade efter en flaska mat ! Han fick sova mammas säng idag hihi, de får man när man vart borta hela veckan!! Så nu ligger han här jämte och snarkar :)

Jag ställde mej iaf och lagade mat sen, va tvungen och steka upp köttfärsen jag tog upp ur frysen här om dagen, så gjorde matlådor av de och fryste in, skönt å ha några tills nästa vecka :)
Sen stekte jag upp några kebabspett jag hade hemma som fick bli kvällsmat ! Helt okej faktiskt, aldrig köpt de innan :)
Och nu har jag oxå myst ner mej i sängen här jämte knodden.. tänkte sätta på en film å kolla på, kvällens film fick bli "Going the distance" , får väl se ifall de e något å ha !:)


Trodde jag hade lagt upp vårat dopkort  innan , men hittar de inte nånstans i bloggen..mhm hehe.. bara för jag skulle visa en annan bloggare de så fanns de givetsvis inte nånstans :) Därför lägger jag upp e i detta inlägget ist! :) Tänk att de redan har gått 1 1/2 månad sen han döptes, kändes som förra helgen typ:p


Kommentarer
Hanna Z - Mamma till Elliot säger:

Haha ja det var nog därför jag med köpte dom från början:)

2011-07-23 | 10:59:56
Bloggadress: http://hannaz.se
Elin - Mamma till My säger:

Jättefint kort :) Ja, här är det snart 2 månader sen dop. Och din knodd blir ju 6 månader snart ju :D :D

2011-07-25 | 11:00:51
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback