Måndag !!

Här sitter jag me min "lilla" smoothie innan jobbet höhö !; ) Om 45 min börjar jag och känner faktiskt inte alls för de idag ! mhm...  men men måste man så måste man!

Har iaf precis diskat, skönt å ha de gjort! sen gjort iordning dagens matlåda, blev broccolimos med kycklingspett ! :) Jag ska  försöka hålla godisförbud dessa sista 4 veckorna på jobbet nu.. får la se hur de går.. är en riktig gottegris jö haha!!  Men har me en liten påse med naturgodis till jobbet idag.. haha!!
Men de är ju iaf bättre än godis.. dock är ju mitt favorit godis 70% choklad, å de e ju inte så "farligt" å äta !
Men nu när de inte e så många kg kvar till mitt mål så kan man ju försöka ta till dessa små knep iaf.. sen dagen Noel föddes har jag gått ner 21 kg nu och gick upp ca 9-10 med honom och sen har jag 7 kg kvar till mål nu !  Kör bara! ;P 
Imon ska jag testa på något kul som jag velat väldigt länge.. zuuuumba ! :D hihi.. hoppas de är lika kul som de ser ut, dock är de nog lite knepit å hänga me i stegen första gången... men efter ett par gånger så går de nog! :D

Nej nu fixa de sista å sen mot jobbet för ett pass på 9 timmar.. puh !

Ha en fin dag ! ♥


Kommentarer
ida - mamma till elliot, 30/1 2011 säger:

Ja, jag har ju sett att Noel har suttit bra ett tag, Elliot har ju just lärt sig hehe :)



Ja, han är ju lång (eller stor överhuvudtaget) min unge haah :D

2011-07-18 | 15:10:38
Bloggadress: http://lillidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback