kan de bli tråkigare?

Kan de bli tråkigare på jobbet just nu ? Ne jag skulle inte tro de..  inte vart speciellt mkt å göra idag å nu är de inget, å me två timmar kvar av kvällen så vete fan ifall de kan bli tråkigare än så här? haha
Jag hatar verkligen å bara sitta av tiden.. jag jobbar hellre.. de e ju faktiskt de e vi e här för å göra:) Å finns de jobb så går ju självklart tiden fortare oxå!

Just nu längtar jag mest bara hem till min skrutt som ligger å sover så gott nu!!

Jaja nu ska jag väl fortsätta sitta här å glo.. kanske skjuta ett gummiband på mattias eller nåt..  man får ju försöka hitta grejer som e lite roliga iaf ! ;)
Tur man har roliga arbets kompisar iaf :P

Hörs i natt ;)

Kommentarer
Evelina - BF 5 juli säger:

Tack snälla :) Nu är det väldigt nära sen har jag också en egen liten prutt att snuffsa på :)

2011-07-06 | 22:18:52
Bloggadress: http://evelina84.blogg.se/
Caroline och hennes två V:n säger:

Halkskydd finns på Ikea till bra pris :) jag har köpt ett som Viggo ska sitta på när han blivit lite större och stadigare. Finns två olika former, ett avlångt till badkar och ett mindre runt till tex balja eller direkt på golvet :) Annars finns det på jysk också billigt.



Segt att bara vänta på att få gå hem utan att ha någonting att göra! Hur känns det att jobba då och vara ifrån Noel?

2011-07-06 | 22:35:32
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Anna-Mamma till Kevin säger:

Ja visst är hon söt som socker! :)



Vad jobbar du med?håller med dig jag..bättre att ha något att göra så tiden går..

2011-07-06 | 22:51:13
Bloggadress: http://annacondas.blogg.se/
hanna säger:

usch va tråkigt:( va jobbar du med? ja jobbade som personlig assistent ett tag innan och de va något av de värsta jag gjort.. där fick man sitta av tiden konstant och klockan går så sjukt långsamt. ja måste ha ett jobb där jag helst har 1000 bollar i luften på en och samma gång hehe.

2011-07-06 | 23:19:49
Bloggadress: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback