Hemma!

Woho nu vart de helg !! :)  Tycker ändå veckan har gått fort även fast de vart segt emellanåt. . men har ju tagit mej igenom kvällarna ändå :) Och tycker tiden har gått gör fort sen jag började jobba, först trodde jag idag att jag hade jobbat en vecka, men sen kom jag på att jag jobbade ju en dag-skifts vecka förra veckan oxå haha.. har alltså redan jobbat två veckor!! shit!!

Har lagt in de som Noel shoppade idag men de kommer upp i ett inlägg imon ist :)
Nu tänke jag krypa ner under täcket och glo på ett avsnitt av one tree hill tänkte jag... men blev precis akut törstig så funderar på att gå upp och hämta lite iskall apelsin saft som står i kylen..mhm ;P

Imon åker skrutten till sin pappa :( Saknar honom redan hehe... men på söndag kommer han ju hem igen så de går fort!;D Blir lite vin me brudarna på lördag som planerna ser ut nu iaf... å sen en rejäl städning här hemma!! det behövs om man säger så ;)


Tre outfits på Noel i veckan ! :) Jag bara älskar den översta..så sött!! :)

 



Kommentarer
Sandra! säger:

Hej!

Hoppas allt är bra med er :) Var några veckor sen jag var inne på din blogg pga av tidsbristen när man har en liten bebis :) och vad din kille har vuxit, så stor han blivit och vad han ändrats :) så söt! Kram!

2011-07-08 | 20:58:40
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Elin ♥ Mamma till My säger:

Åh vad han e go :-D

2011-07-11 | 19:38:30
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback