Gratis godis! ;)

Här e man vaken än ja.. sitter å glor runt lite på nätet bara.. tjötar me lite folk på msn.. å käkar godis!!
Ännu en bra grej me min nya favvo affär citygross, men får gratis saker av dom höhö ! ;)
Ne men när man har självscanning där så får man ett stämpel kort och efter varannan gång så får man något ! :D Första gången fick ja en sån där bra stor plast kasse som man kan ha me sej när man handlar, dock e ja aldrig så duktig å snäll mot miljön utan ja köper nya vanliga påsar varje gång jag handlar, fy på mej!! 
Sen nu 3;dje gången så fick man en ask noblesse!! .. mm gott :p Gratis är gott !
Den 5;te gången får man ett paket kaffe.. synd att jag inte dricker kaffe då =/ Men de kan ju vara bra å ha hemma då de kommer folk hit å dricker kaffe ;) haha

Ska försöka å se till att de inte dröjer allt för länge innan jag hamnar i sängen.. bara för de e helg så behöver man inte vara uppe hela natten.. höhö.. får väl se hur de går me de... ne men man vill ju orka lördagen oxå..  ska fortsätta å städa här hemma, sen försöka hinna åka å slänga lite skräp,  åka till citygross igen å kolla om de finns kvar några såna bra plast korgar,  sen fixa saker inför kvällen för då blir de vin me madde.. så ja de e fullt ös imon ! :)

Nu när jag har så mycket nya bilder så får ja väl lägga in de lite då och då.. ett inlägg blir ju faktiskt genast lite trevligare ifall de får vara med en bild även om den inte har något me texten å göra !:P Eller va tycker ni ?:P

Den galna mamman me bebisen!
Undra ifall min Noel kommer tycka jag är lika kul som jag själv tycker när man blivit lite äldre? ! ;)

 

Stackars mina glajjer haha.. Å nej han sover inte.. de e min son som inte pallar blixten bara ;)



Kommentarer
Caroline och hennes två V:n säger:

Haha, det är inte bara jag som dampar loss med min unge ser jag! ;)

2011-07-09 | 00:28:29
Bloggadress: http://carolineprim.blogg.se/
Josefine säger:

ja vi kanske får byta till sittdelen vi också minsann :) fast jag ska nog ge det en månad till kanske och använda bärselen lite extra !

2011-07-09 | 21:15:59
Bloggadress: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback