Freeedag!!

Äntligen fredag eller va säger man !:p Och idag är jag piggare kan jag säga å konstigt vore väl annars, för innan klockan hann slå halv 8 igår så sten sov jag brevid Noel ;) höhö.. Han somna vid 6 tiden så han vart oxå trött :P
Så ja nog vore de väl konstigt ifall jag hade vart lika tröt idag ;p

Precis käkat frulle på jobbet, smoothie, så jäkla gott ju !! Ska försöka göra egen i helgen ist :P
Idag slutar jag redan vid lunch då pappa å dom ska åka till Öland så då får jag hämta min knoddis hihi =) Skönt!

Här e två bilder på knasbollen igår :)

Det är kul att gå och handla om man får åka i korgen och känna på allt mamma stoppar ner där i:P


Att bada när man nu får sitta upp själv är mycket roligare, speciellt när man kan skvätta så mycket, jag hade inga torra kläder på mej efter detta badet och de fanns inte många ytor på golvet som inte hade vatten på sej höhö;)




Kommentarer
Sandra! säger:

Hej!

Tack så mycket för tipset, den låter ju kanon :) Ska till Ullared på måndag, tänkte kolla där men hittar jag ingen bra så åker jag till Biltema :)



Vad duktig Noel är på att sitta :) Ella blir bättre och bättre men det är fortfarande inget att lita på :) Ha en bra helg! Kram

2011-07-15 | 13:54:05
Bloggadress: http://sandraronnfalk.blogg.se/
Elin ♥ Mamma till My säger:

Haha nämen vilken sötnos du har handlat ;)

2011-07-15 | 19:45:44
Bloggadress: http://mysansfamily.blogg.se/
Amanda säger:

Haha, men vad fin :)

2011-07-17 | 19:08:00
Bloggadress: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback