De löser sej!

Guuud ja sitter här å e sååå hungrig!! haha.. Nu vill jag hem å äta, å plötsligt gick klockan gör segt ;) EN timma kvar! Å just nu inget å göra.. mhm !

Har iaf pratat me din kc ifrån manpower om vart min lön tagit vägen, de hade dom verkligen lyckats trassla till rejält haha! Men han e såå trevlig å hjälpsam så jag hoppas verkligen ja kan jobba för dom sen å ha kvar han som kc !! :)
Iaf så stod de en Frida Almqvist person nummer på mej,  hon jobbade oxå här på ericsson.  Så hon hade sitt personnummer både på mej och henne själv så hon fick nog en trevlig lön igår haha!!  Dock blir de nog inte lika kul nästa månad när hon blir tvungen å betala tillbaka de !  Men ja kommer iaf få mina pengar nästa vecka ;D
De märks att de e lön å inte mamma peng nu haha, de ja får för dom 4 dagarja jobba i juni e vad jag får för typ 2 veckor mamma peng, å då har ja ändå en hyffsat mamma peng tycker ja ! :D  Nu längtar jag till aug när en hel lön kommer ! :D Och blir nog hyffast i sep oxå då ja hinner jobba 2 veckor i aug å sen + semester ersättningen kommer då oxå :)
Så något å se fram emot denna fattiga månad då de inte blev så många mamma dagar denna månaden.. men men de löser sej alltid !:)

Måste bara lära mej å bli lite mer ekonomisk nån gång ... har en liten herre där hemma som e alldeles för bortskämd !! höhö !  Men han e ju lixom första barnet,  brukar de inte bli så då ? :P Så känns de som de va för mej iaf, jag är äldst av mina syskon ! :)


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3 säger:

Jag tror med det är så! Jisses vad jag handlar åt min lilla flicka här hemma :P

2011-07-26 | 15:28:42
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Angelica - Mamma till Moa <3 säger:

Ja fy va man kan råka ut för vid en förlossning alltså. Men de där med hemorojder är ju tydligen rätt vanligt vid graviditeter och förlossningar och sådär tror jag. Att ha smärta med en alldeles ny liten krabat är ju ingen rolig kombo heller direkt. Man vill ju va på topp inför sin bebis. Så kände jag iallafall.



Ja, de va inget roligt att spricka alls. Men, så va de och jag fick ju min dotter, de bästa som finns. :)

2011-07-26 | 17:55:59
Bloggadress: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback