Då kör vi igen..

Back at work igen..

Idag har jag inte vart lika duktig som jag hade planerat haha.. ska ja va ärlig så kom jag inte iväg till gymmet alls.. fy på mej!!! Men blev så stressad då jag sov lite för länge..
Så de blev bara att greja lite hemma och sen en promenad bort till affären för å handla.. han smita in lite snabb på jc som ja gick förbi höhö ! Där blev de en klänning å en tröja för 100 kr ! Fynd ;p dom har nämligen halva på halva nu..sånt gillas;)

Sen blev de bara å hem å fixa en matlåda lite snabbt å slänga något i magen.
Okej att de e skönt me kvälls veckor ibland då man får sova ut + att man är ledig fredag... men ändå känns dom ganska så stressiga, för man hinner faktiskt inte göra allt för mkt innan man börjar.. men men..

Hoppas ni har en fin dag ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback