Busungen!

Nu ligger jag i sängen.. blev inte så tidigt som jag trodde :P  Det känns tomt här inne i sovrummet, även fast han sover hela nätterna och är tyst så känner man ändå av att något saknas..  Hans varma närvaro och dom små andetagen.. 5 jobbiga nätter, sen ses vi igen !:D

Jag ska nog lägga mej ner nu och kolla lite webbtv eller något... tänkte läst lite bloggar som jag som vanligt ligger lite efter i hehe, men ögonen orkar nog inte ! Så får ta de imon ist :) Så ifall folk undrar varför ja kommentarer i några dagars gamla inlägg så ere för ja inte riktigt hängt me , men vill ändå läsa alla inlägg :P


Men vi hörs imon=)
God natt !!


Haha kolla in den här busblicken...ja fråga va han gjorde å han vände sej om me en busig blick.. han hade nämligen fått tag i fjärrkontrollen till teven och tryckt ner den bakom soffkudden ;)

 

Sen vänder han på sej å skrattar, man riktigt ser i ögonvrån på honom att han står å skrattar för sej själv :P

 

 

Sen vänder han sej ytterligare ett snäpp och bryr sej inte alls om att jag pratar me honom fortfarande.. sketonge !!:P

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback