Välkommen V.41 ... eller inte!

Vecka 41

Barnet:

Barnet bidar bara sin tid...

Försöker få tiden att gå.

Mamman:

Japp, låter vänta på sig…

Det kan vara ytterst frustrerande att passera det beräknade förlossningsdatumet, men du är inte ensam. Men det kan vara skönt att veta att 90 procent av alla kvinnor som har passerat vecka 40, får sina barn före slutet av vecka 42.

Fakta; libero.se

Egna tankar; Ja vad finns de att säga.. jag är redo nu, du kan komma ut !
Igår va de bf och nu har de snart gått en dag till. Idag när jag vakna så kände jag mej ungefär som 1 ton tyngre bara för de!! haha
Å har inte börjat me några knäppa knep för att få ut min unge haha...
Min mor har bevisat att de inte funkar.. ja kom för tidigt, min bror vid bf men min syster skulle minsan ligga å gotta sej 2 veckor över å då bodde vi högst upp på 3;dje våning utan hiss, så springa i trappor e rena bullshiten för mej ;) haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback