Sko fundering.


Idag fick jag hem mina skor ifrån HM som jag hade beställt.  Dom va snygga och storleken var bra. Men ändå har jag lite beslutsångest om jag ska behålla eller skicka tillbaka.  För tycker inte dom var jätte bekväma att ha på sej, visst de kan ju ha att göra med att jag är höggravid nu haha.. Men mina fötter har ju inte förändrats speciellt mycket å dom va inte så sköna att gå i.  Och då funderar jag på när jag ska gå i dom? Det är ju inte direkt några skor man går ut och tar en promenad me barnvagnen i ?  Så då känns de plötsligt onödigt att behålla ett par skor bara för dom är snygga och de va bra pris på dom.. mhm.. help ?!

Kommentarer
Lina säger:

Skicka tillbaka dem isf, jag vill med ha liknande men som du säger, det är nog inte så att man traskar runt med dem när man är ute med barnvagnen sen;) Dem var grymt snygga ialf :)

2011-01-05 | 09:12:44
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback