Natti natt !

Nu har ja precis kollat klart på Dum&Dummare.. å ja vad kan man säga, de e verkligen en dum film haha:P
Liten har hållt mej sällskap emellant åt genom att trycka sej rakt upp i revbenen.. snällt!
Nu har jag iaf käkat lite kvällsmat, fick bli banan yougurt å roste mackor å oboy ;p
Så nu ska ja gå och borsta tänderna och hoppas tröttheten fortfarande finns kvar, för just nu är de jäkligt segt i huvet !:)

Imon blir de bm besök halv 12... känner inte alls för de just nu.. mhm..
Innan såg man ju fram emot att gå ditt... de känns inte riktigt som samma sak imon hehe..
Så nej jag hade hellre legat hemma å glott på film eller något...
Efter att ha hållt i gång alla dagar än så länge denna veckan så tänkte jag iaf ta en vilo dag imon här hemma.. så då är de ännu jobbigare att behöva åka dit ner ;P
Skulle inte förvånna mej om imon är enda dagen som jag inte kommer vakna tidigt å kommer behöva vakna till ett jävla larm !

Jaja nu ska vi försöka sova iaf :)
God natt ♥

Köpte föresten en riktig mjuk och gosig kofta idag på gina för 99 kr. Den va sådär riktigt mjuk och go, hatar när de sticks haha :P
Ångra dock när ja kom hem att jag inte tog en S ist för M, då M satt bra nu.. så får hoppas den inte blir allt för pluffsig sen.. men den blir nog mysig ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback