Mitt i natten..

Mitt i natten å här ligger jag ..  typ 6 timmar kvar tills klockan ringer.. tröttheten vill tyvärr inte infinna sej för de..

Håller just nu på att installera the sims på datorn bara för de höhö ;)  Ännu ett beroende framkallande spel.. men ja jag har ju all tid i världen på mej på dagarna..  men lyckas ändå planera in lite saker som får dagarna att gå =)

Imon blir de ju bm å lite andra saker i stan å sen till farmor :)
Onsdagen blir de nog en fika me Lina :)
Torsdagen ska ja nog träffa Marie en sväng å sen senare ska ja å S hitta på nåt..
Å sen är de ju helg igen : )
Så ja tiden tickar väl på sakta men säkert den oxå :p

Har legat här hela kvällen å gosat ner mej i Lillemans blåa mjuka filt.. den är ju sååå mjuk..  så får lilleman en filt som luktar mamma :P
Får nog be S gosa lite me nån filt oxå så han får en pappa filt oxå haha !
Ja har tagit den blå snigel filten som köptes på Ullared.. mjukare filt får man ju leta efter..
S kan få gosa lite me tiger filten kankse :P höhö


Nu börjar mina kramper i magen komma tillbaka oxå... å tror fortfarande att det är lilleman som lägger något i kläm där inne, för vid denna tiden är han helt sjövild där inne, iaf när jag är vaken... så ja han mublerar om rejält där inne just nu.. å då får jag ont..
För nej, värkar känns det inte som... synd haha..

Nej nu ska vi se om inte den där jäkla installationen är klar :P


Kommentarer
Lina säger:

alltså när ska dem bli lugnare i magen? haha, trodde typ de va efter v.35 när det blir trångt, igårkväll möblerade nog fan min bebis om i hela min mage, Daniel va helt faschinerad av denna vilding som ligger därinne o knuffar järnet på mig, ont gjorde de oxå, stack liksom till neråt o grejer, suck...

Men fika imorgon låter kanoners, vilken tid passar dig bäst o när är du vaken? haha... kram

2011-01-04 | 06:36:50
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback