Kvar på bb.

Tack för era fina kommentarer.. ska svara på dom lite senare när jag har fler händer fria.. lite jobbigt att bara skriva med en hand, men har en liten apa hängandes över axeln som tyckte att sängen va alldels för tråkig att ligga i själv.

Vi e kvar på BB idag me... men imon åker vi nog hem  hoppas jag =) Finns ju inte allt för mö här å göra haha.

Och sorry till folk som skriver på facebook och msn och jag inte alltid svarar.. men som sagt var, jobbigt att skriva med en hand :p

Nu flyttar jag nog över datorn till sängen iaf så lägger vi oss och kollar nån film ist =)
Internet funkar ju bara här i fönstret haha.

Ursäkta att jag är så snygg ;) höhö.  Här e Noels favorit plats iaf, där gillar han att fördriva tiden här uppe.




Går även bra att ligga jämte i sängen oxå :p


(kom på att vi kunde ju ta kort me camen då vi inte hade nån sladd :p )

Kommentarer
Carro säger:

2011-01-29 | 22:49:34
Carro säger:

Grattis till ditt lilla underverk fritte!! Massa kramar Carro

2011-01-29 | 22:50:51
Anonym säger:

Grattis till bebis =)

2011-01-30 | 04:45:37
Bloggadress: http://hnv.blogg.se/
Kristin säger:

Grattis till lilla Noel!

Vad fin har är och fint namn har han fått också =)

Längtar tills det blir min tur :)

Hälsningar från Kristin

2011-01-30 | 19:21:17
Bloggadress: http://kristinsegen.blogg.se/
Jessica ♥ gravid vecka 40 säger:

stort grattis! :)

2011-01-30 | 23:20:39
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback