Kul dag.

Ja man kan ha kul dagar även när man går över tiden..  inte orkar ja ligga här inne hela tiden..
Så ja jag tog ju mej ner till stan och möte min mor där ist :)
Shoppat lite å tog oss en fika... så gått runt där nere i 4 timmar.. puuh.. snacka om trött nu !

Så ja nu börjar kroppen bli lite seg efter att ha vart igång sen 3 i morse... men ska försöka vara vaken en liten stund till så kan man kanske vakna vid en normal tid imon =)
Tänket kolla på nya programet som kommer nu med grabbarna från Room service.. Sofies änglar..

Orkar inte visa allt ja har köpt idag.. men lillemans kläder har ni ju iaf fått se =)
Så kan ni få se min nya klocka här nu med då :P Super nöjd.. har velat ha en klocka länge nu..
men eftersom jag är så slarvig av mej så är de ingen ide att ja köper någon jätte dyr.. så hitta en nice för ett bra pris på Ur&penn idag som har 50% på allt ! :)


Kommentarer
Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v 38 ♥ säger:

Oj, bra jobbat att gå på stan i fyra timmar :O



Sv: Tack, jag gillar glada färger på barnkläder :)

2011-01-25 | 22:30:30
Bloggadress: http://myshoebox.se
Lina säger:

ohhh så najs! jag va där igår o kika med, funderar på att införskaffa mig en:)

2011-01-26 | 06:09:13
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback