Klipp klipp

Ska ju se till att få en klipp tid nästa vecka.. men hur ska jag göra? hur mycket vågar jag denna gången?:P
Här e några favoriter som ja hittat iaf..

 

Just nu är ja mest inna på hon me mörkast hår, för den är den lite mer "fegis" frisyren, fast ändå ganska mycket för mitt hår.. men ja vet inte, ja vill ju va lite modigare haha!!

Så då gillar ja hon som är jämte henne, men de kanske blir för kort? A ja vet inte.. har lagt in alla bilderna i mobilen iaf så får väl rådfråga min frisör haha :)

Vilken tyckern i va snyggast??


Kommentarer
Jessica ♥ gravid vecka 38 säger:

Hon i mörkbrunt hår hade sjukt snygg frisyr! Vill ha :D

2011-01-16 | 17:43:02
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback