Klimakterie kärring !

Just nu känner jag mej som en gammal kärring som kommit in i klimakteriet.
Okej att det är varmt i lägeheten pga att man inte kan reglera elementen här utan dom gör de av sej själv.. men ja svettas som en gris.. och jag verkar vara den enda som gör de..
För va samma här om dagen när ja klaga som bara den i soffan medans S inte alls tyckte de va varmt ... puuh säger ja bara !!
Sen låter ja som någon som har väärsta astman emellan åt när jag andas..  jag måste va den enda som har fått svarare att andas efter min unge har fixerat sej.. har inte haft problemt tidigare, men nu när han är fixerad så ja då ska ja få svårt att andas.. han e säkert gör tjock =) Trycker sönder mina revben gör han oxå.. de har blivit jätte popis på senare tid.. 
Så ja jag räknar helt och hållet på en 5 kg klump här nu ;)

känns som de kommer bli en sömn lös natt iaf.. mhm...
hade det inte vart för ja va varm som en kamin så hade ja nog gjort mej en kopp te nu.. men orka dricka varmt te när man är så varm.
Jag ska iaf släppa mej upp till toan å kissa nu å sen öppna upp fönstret här för att få lite kall luft !! :)

Tack för mej ! / Klimakterie kärringen som e trött på att vara gravid !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback