Jaha..and then?

Första dagen som man icke går till jobbet då... har inte riktigt fattat de ännu, utan känns mer som lång ledigt.
Men jag är redan uttråkad å hade kroppen orkar så hade ja nog hellre suttit på jobbet idag haha!

Vad gör man som mamma ledig utan bebis ?

Tänkte jag skulle äta lite nu.. sen en dusch kanske ? eller om jag ska röja lite här hemma först å sen ta duschen.. mhm.. tufft val alltså..  ;)
Men äta först iaf å så kan ja kolla klart på avsnittet av the 4400 som ja stanna mitt i inatt då ja behövde sova lite ist för ja hade otroliga kramper i magen.. vet inte om den lilla korven där inne la något i kläm eller så för han va levde ju fullt ös där inne.. för de va inga värkar, för de brukar ju kännas mer som mensvärk å sitta längre ner?
nej detta satt lixom i hela magen å kändes som jätte jobbig magknip å kramper.. jobbigt var de iaf, men lyckades väl till slut att somna och nu idag så är det borta.

nej mat var de å sen på med tven... å ja kanske liiiite cityville oxå då höhö ;)

Kram !

Kommentarer
Lina säger:

jag har storstädat sen tolv. fy fan va värk jag har i ryggen o är helt slut, men jag får la skylla mig själv, nu blänker det här hemma :D

2011-01-03 | 16:00:22
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
Mia BF- Mars 2011 säger:

Humm.. jag undrar också vad gör när man går hem innan bebis kommer!! Vila såklart..men om man mår bra kan man nog bli rätt så rastlös. Självklart behöver både kropp och mamma vila inför vad som komma skall, men ändå! Jag ska jobba fram till två veckor innan har jag tänkt mig.. men man vet ju aldrig... allt kan ju ändra sig! :)

2011-01-03 | 17:17:19
Bloggadress: http://miapiafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback