Jaha!

Här ligger jag och surar.. ja va ju trött.. varför kan jag inte sova då?  Stängde av teven och la mej och läste lite för att koppla av, kände mej ganska trött faktiskt. Släckte lampan och kommer på mej själv efter en stund att bara ligga och glo rakt ut i mörkret.. fan oxå!
Låg där å vred å vände på mej ett bra tag.. gick upp å öppna fönstret..  hepp de funka fan inte de heller...
Så då blev ja irriterad å satte på teven ist... inte ett enda jäkla bra program!? Bara skit !!
Så då sluta de me att ja nu satte på dator igen haha.

ja som faktiskt va vaken tidigt i morse ju.. dock har jag ju inte gjort åt speciellt mycket med energi av att mesta dels bara ligga på soffan och ha en filt över ögonen.. mhm.. men ändå !!

Nu kände jag att någon trycker på neråt oxå så då var de dax för ett toa besök.. suck !
Lilleman kom ut och håll mej sällskap nu !!! haha


Kommentarer
♥ Elin - gravid v.40 ♥ säger:

Åh det är så irriterande när man inte kan sova, det är likadant för, tar jättelång tid innan jag somnar, det värker i höfter och ben, som sagt - bebis kom ut NU! :P

2011-01-13 | 11:41:47
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback