Hos farmor!

De va inte så segt att gå upp i morse som jag hade trott. . blev ju inte mer än typ 3 timmars sömn..
Men nog är jag seg idag.. men inte dö trött..än..;)

Bm besöket gick bra idag, skriver ett annat inlägg om de senare.
Sen blev de en sväng in på HM, fanns inte så mkt kul där.. men hitta två saker till lilleman på rea iaf, kommer oxå sen=)
Sen till FK där de alltid är segt, vänta 45 min innan de ens blev min tur..  pappret ja hade fått hem hade dom ingen aning om varför å fick heller inte tag på människan som har skickat ut de, men fick hennes nummer själv så får väl försöka nå henne imon.. mhm !

Sen åkte jag till city och möte upp Farmor och Görfar som handlade =) De e kul å handla me farmor, då får man goda saker :P Ta va du vill ha, de gillar jag :Phöhö
Så farmor köpte snällt lite goda pålägg å sånt till mej som ja får med mej hem sen :D
God mat väntas de på nu oxå.. mmm !! E göör hungrig så de ska bli gott !  Men nu ska ja gå och dricka min pucko haha.. japp goda saker får man när man e me farmor ;)

Så får bli lite fler inlägg senare idag då ja nog blir kvar här ett tag till :)

Kram !

Kommentarer
Sanna - Gravid i v.32 säger:

Sv: Haha men det kan vara kul med sådana spel! Nu blev jag sjukt sugen på att spela sims. Det var mååånga år sedan.



Ja, visst var dom. :) Mysigt med lite färgklickar i hemmet också. :)

2011-01-04 | 17:15:30
Bloggadress: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback