Hemma!

Då är vi äntligen hemma.. riktigt skönt att få sitta i sin egen soffa igen.. precis käkat macka med oboy..
Senast ja satt i denna soffa gjorde jag samma sak, fast me en jätte mage å en timma efter de så kom de värkar ;) haha

När vi kom hem så hade farmor gjort fint här hemma.. städat av åså.. skönt att slippa komma hem till disken å saker överallt som ja lämna de ;D

Lilleman ligger här och sover så gott jämte mej .. men ska väl vakna till liv snart igen för lite mat.. får se om han vill vakna själv eller om ja måste hjälpa han :)

Vi hade ett litet besök av pappa me familjen innan.. Noel fick ett jätte fint babygym me spöket laban å sen söt body :) Han blev mycket glad och hanns mor oxå så de tackar vi för :D

Så här gott har någon bäddat ner sej här i soffan iaf ;)



Babygymmet Noel fick :)



Dessa fina tulpaner väntade på mej å Noel när vi kom hem. Tant Helena i norge som tänkt på oss. Så gulligt :)




Nu ska ja nog bara slappa lite framför tven en stund och sen ska vi se om lillkillen vill ha mat.. sen går vi nog och kryper ner i sängen och hoppas på att få sova lite :)

Imon får vi se vad som händer.. inga planer alls:P  Men blir en inne dag här hemma iaf..
Såg att om ja får långtråkigt så kan jag ju läsa bloggar.. min bloglovin stod på 584 olästa inlägg just nu höhö.. och sen har jag ju lite kommentarer åså att svara på.. så ja något kan vi säkert fördriva tiden me förutom att gosa med varandra ;D

Kommer säkert upp lite fler söta bilder på imon på den lilla fisen :D hihi

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback