Hej hopp!

Här händer det inte så mycket... har fått i mej lite mat iaf, blev samma thai mat som igår :)
Har haft jäkliga hjärtklappningar nu ett bra tag så orkar inte ta mej upp ur soffan.. börjar bli ordenkligt trött på de nu.. någon mer som får hjärtklappningar??
Sen en liten som trycker på både blåsa å revben samtidigt, trycker på lite överallt här haha. Snacka om att sträcka ut sej ordenkligt ! :p

I natt trodde min mor att jag skulle föda haha... min bror hade ringt för att kolla något vid en knäpp tidpunkt, han valde att ringa 20 över 1 på natten... min mamma som hade lagt luren på laddning i köket hade snubblat upp ur sängen ganska fort å trott att de va ja som ringde hahaha!

Funderar på om jag ska upp och ta en dusch nu ist.. hade gärna haft ett badkar just nu känner jag.. bara få ligga där i i fylla på me varmt vatten hela tiden .. ååh !.. undra om man kan bygga ett eget i duschkabinen höhö :P
Sen får vi se om de blir film eller om ja kanske får lite krafter att greja lite här hemma.. finns ju alltid något att plocka med =)  Kanske ja orkar bädda lillemans säng nu när alla lakan till honom är tvättade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback