Hej hej !!

Idag ska vi få åka hem.. skönt :) tror vi beger oss vid 4 tiden eller något =)
Ska bli skönt att få komma hem faktiskt, börjar bli allt för rastlöst här nu hehe..

Dock hitta ja två trevliga mammor i allrummet igår kväll som jag tjöta lite med när vi kolla solsidan åså.. bebis prat så klart :p
Två små pojkar där oxå.. verkar nästan bara vara små pojkar här just nu.. blir ett pojk år :p

Ja va händer mer.. Igår kissa Noel ner en skötare när han tvätta hans navel.. han va gör nöjd efteråt.. han e inget big fan av att byta blöja åså.. så fort den åkt av börjar de skrikas..

Vi har gjort dom flesta tester på han nu.. inget gulsot hade han.. klarade hörseltest idag oxå!
Viken verkar okej den oxå.. kommer inte ihåg va den låg på när vi vägde han gång nr två. Men födelse vikt va ju 3500 g och vägning nr 3 igår kväll låg på 3280g... men nu i natt så har han förvandlas till ett litet matvrak och äter en massa haha.. så idag hade han gått upp till 3400g redan nu på förmiddagen :P

Så de som ska göras idag är en utskrivning med bm åså :)

Jag vet även att en vän till mej är på väg hitt upp då värkarna har satt igång nu.. hoho så jädrans skoj !!:)
Synd att jag ska åka hem idag bara för de haha.. har ju suttit här å väntat å väntat ;)
Kanske vi skulle hinna ses en snabbis sen iaf ifall de va så att hon inte har fått för ont..  =)

Nu ska ja nog bara slappa en stund och sen börja packa ihop våra grejer oxå.. Lillfisen ligger å sover men vaknar nog om ett tag för lite mat skulle ja tro :)

Vi hörs när vi kommit hem :D

Kommentarer
Jenny säger:

Å va skönt att komma hem :) Jag är jätte avundsjuk på dig för ja vill mä ha en liten bebis!

En av dom mammorna kanske va min kusin, Hon är där uppe nu tror jag.

Mysigt med bebis iaf. Sköt om er.

Kram

2011-01-31 | 15:46:02
Bloggadress: http://jennypalmqvist.blogg.se/
Lina säger:

kul o se er ;D sorry om jag va lite off men jag va så jävla trött, haha:)

2011-01-31 | 15:57:55
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/
♥ Elin - Mamma till My ♥ säger:

Gud vad skönt att få komma hem! :-D



Kram

2011-01-31 | 22:02:26
Bloggadress: http://bebis2011.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback