Hej hej !

Gud när man är ledig så vet man inte vad det är för dagar längre.. men idag var de alltså lördag..
Har tagit en powenap här precis, därför jag inte vart här inne och skrivit något för i morse orkade jag inte :p

Nu ska jag ta på mej lite kläder och sen beger jag mej till sandared ! :)
Teresa och dom har många trappor upp till sej.. kanske skulle ta och springa lite i dom ? haha

Nej nu börjar jag bli lite stressad, måste åka snart å här sitter jag i underkläder bara..
Men vi hörs väl ikväll igen när jag är hemma =)
ha en bra lördag!

Kram !

Kommentarer
Jessica ♥ gravid vecka 36 säger:

SV: hehe va fuskigt, andra magfilmer jag har sett så är bebisarna hur vilda som helst. Vill också ha det så :P du får lägga upp en liten filmsnutt ;)



Ah okej, men slemproppen kan väl släppa långt innan förlossningen börjar så det kanske var den ändå ^^ men ja, det är svårt att veta, speciellt när det är första gången :P

2011-01-08 | 15:02:51
Bloggadress: http://lovelyeverafter.blogg.se/
Jennie ♥ säger:

sv: här har dagen varit bra ^^ blir nog bättre nu ikväll :) hon ska ha i juni :) allt bra?

2011-01-08 | 16:47:44
Bloggadress: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback