Hej !

Ja sitter fortfarande i soffan å bara slöar.. hinkar i mej oboy haha !  Undra hur mycket mjölk ja gör åt på en vecka alltså.. de e fan många paket iaf ! :P  Mjölk och oboy is the shit !  Hoppas verkligen inte ja får någon mjölkallergisk unge, jag skulle gå under !

Nu tycker jag iaf tiden har tickat på jäkligt fort ikväll.. men de e nog bara för ja gör många saker samtidigt här nu.
Kollar tv, spelar cityville, pratar me folk på fb, läser bloggar (85 inlägg på bloglovin kvar haha), fixar me musik till min mp3.  Så ja jag håller mej väl sysselsatt här i soffan då :)

Imon är de som sagt besök hos BM igen kl 11.. så då kommer jag ju upp i tid iaf :) Sen tänkte ja även gå förbi försäkringskassan eftersom jag inte tog mej dit idag... sen får vi se vad som hittas på =) Förmodligen har ja ont i hela kroppen redan efter att ha gjort dom två sakerna ! haha
Kanske åker förbi farmor en sväng, hörde rykten om att de skulle vara god mat hos henne där imon ;) höhö


Kommentarer
Lina säger:

ja en fika hade jag tänkt om du har ork o tid så att säga =)

2011-01-03 | 19:59:29
Bloggadress: http://miralina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback