hej !

Ingen bebis än utan de e bara jag som är dålig på att blogga just nu...
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. hur trött jag är eller hur irriterad jag är hela tiden haha!

Kom precis hem iaf.. åkte med min syster och pappa upp till farmor en sväng och åt lite rabarber paj :)
Fick även med mej lite mat hem.. de va väl bra, då kanske ja får i mej lite normal mat nu eftersom jag själv inte orkat göra nåt ;)

Innan de så har ja bara legat på soffan hela dagen lång.. boring! Men har inte orkat göra något.. har haft massa förvärkar å sammandragningar så va lika bra att ligga där hela dagen tyckte jag :)
Nu är allt borta som vanligt och ja känner inget alls förutom några starka sammandragningar lite då och då.
Men nu får ni ursäkte äcklig detalj.. men slemmar på gör de ordenkligt både ikväll och igår kväll..
Så ja något händer de väl där inne för man känner att något arbetar på där inne för att förbereda sej för detta maraton som vi ska göra ! =)
Men som jag sagt till honom.. vänta liiite till, de e ingen som vill ha sin födelsedag dag före löning och helst inte på löne dagen heller.. så därför säger vi fortfarande onsdag ;)

Nu tänker jag fortsätta slappa här.. invänta Solsidan som börjar kl 8 nu .. å innan de ska ja väl läsa lite bloggar å sen såg jag att ja även fått hem nya Vi föräldrar i brevlådan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback