God kväll !

Klockan lyckas ticka på även om man inte gör något :)
Jag kom iaf iväg och handla lite innan.. gick me den där jäkla vagnen som en rulator, gud så ont ja får emellan åt nu.
Foglossning måste va djävulsen påhitt i en graviditet.  Tur det inte är långt kvar, de e väl så man får tänka antar jag :)
Dock känns de inte som de e något på gång på lååånga vägar.. visst kommer de rejäla sammandragningar åså ibland å kanske en å annan förvärk, men som det känns nu så är inte lilleman fixerad där inne. Får väl se på tisdag om de hänt något=)
Men som sagt så känns de inte som magen har sjunkit och sitter långt upp i lungorna än, iaf när ja sitter ner..
Och sen tycker ja kan lyckas röra liite för mycket på rumpan åså för att kunna vara fixerad. Men jaja, är han de inte nu så blir han de säkert snart.. han ligger ju långt ner iaf :)

Nu sitter jag och halv kollar på fångarna på fortet, samtidigt som ja kollar runt lite på datorn !
Funderar på att gå och hämta min lille vän B&B i frysen höhö ;)  Köpte en smak med Banan, ja älskar banan glass så hoppas på att den är god !! :D
Funderar även på ett avsnitt av the 4400 .. men man vet ju aldrig med mej.. lyckas ju aldrig få på de jag ska kolla på haha ;)  men verkar inte finnas något kul på tv iaf.. mamma mia börjar nu kl 9, men den filmen har ja ju ändå på dvd så den har jag ingen lust att kolla på.

Jag innan jag begav mej upp till far igår,
lyckades iaf bli lite nyårs fin även som höggravid;)


Kommentarer
MALIN - Längtar efter min prinsessa! säger:

Använde också kundvagnen som rullator innan jag torskade på kryckor ;) Det närmar ju sig även för dig nu och sammandragningar/förvärkar är ju alltid något :D



Fin du var igårkväll med!

Kram kram

2011-01-01 | 20:57:51
Bloggadress: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback