Gäspar !

Gud så seger jag är i kroppen nu.. vill egentligen bara sova.. men ska verkligen försöka hålla mej vaken till ikväll för då vet jag att jag kommer kunna sova i natt... för då kommer ja va så trött och inte tänka på att jag har ont : )

Innan tog jag en tur upp till babyproffset för att kolla lite... fanns inte så mycket kul..eller jo de fanns de väl, men de mesta är ju ganska så dyrt där...
Men fick iaf med 3 bodys till lilleman.. dom har ju en ställning där uppe med bodys som kostar 39 kr st, och de e ju bra pris ! :P

Sen åkte jag till Jysk för att kolla på va mörkläggnings rullgardin kosta nu, och de va bra pris på dom nu, men kom ju inte ihåg måttet på fönstret i sovrummet så klart så fick inte med mej någon denna gången så får försöka ta mej dit i veckan då ja vill ha en sån i sovrummet så man kan ha de helt mörkt vilken tid på dygnet man än vill !=)  Men fick ist med mej två kuddar att ha på sängen när den är bäddad, rea så 50 kr st =)

Kollade även in på emaus eller va de nu heter.. de e typ en second hand affär..  fick med mej två krukor, en snygg sallads skål och två tekoppar =) Men man märker att second hand är inte alls samma som de va för flera år sedan... innan va de ju super billigt.. nu är till och med second hand ganska så dyrt. mhm!

Sen fick de bli city för jag orkade inte gå i fler affärer för ja hade fan ont i hela kroppen...
Hade tänkt käka lax me ungsbakade grönsaker idag,  så de köpte jag.. men sen ångra jag mej när jag såg citys stora sallads buffe som man får plocka ihop en sallad själv... Så de va jag ju självklart tvungen att prova nu :D
Fick bli en me massa räkor och kräftstjärtar i... mmm god som bara den var den!!  Kul att få göra en sallad själv ist för citys egna som e så jäkla tråkiga då de mesta bara är sallad å pasta toppat me lite räkor eller kyckling... då gilla ja detta när man fick välja hej vilt själv å sen bara väga så vare klart !:)
Så får nog bli lax å de imon ist !

Har fört över lite nya saker till min hårddisk så ska koppla tillbaka den in i teven nu och hoppas på att kunna hitta något att kolla på ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback