Galen bebis!

Jag har en galen bebis, han har haft fest mest hela kvällen där inne.. de e inte många sekunder de vart lugnt där inne.. å ja sitter mest här och har ont haha! Snällt !
Har fortfarande svårt att andas, känns som någon satt en liten klädnypa vid hjärtat eller nåt.. tjockis bebis antagligen!

Har iaf blivit några avsnitt av the 4400 nu under kvällen.. e väl där jag ska fortsätta alldeles strax oxå.. e spännande nu:p
Tog egentligen bara en pause för ja va uppe på toa.. å sen tog ja datorn för ja tänkte sätta säsong 3 på laddning så de finns då ja nog sett klart på säsong 2 snart redan !;)

Känns skönt att det är måndag imon.. även om jag är ledig.. men hoppas ändå på att få in lite vardags rutin på de hela.. dom två senaste dagarna har de ju inte vart många knopp.. vart utanför dörren en gång för att handla å sen inget mer..
Maten ska vi inte tala om hur den har sett ut ... ja har faktiskt inte lagat mat varken igår eller idag..
Ja har käkat smörgås, flingor, frukt å godis =S mhm.. inte så mkt näring kanske.. men har inte kännt mej hungrig efter något annat...  Men ska väl försöka få lite mat rutiner oxå då...  Ja lyckas alltid tappa sånt när jag är ledig.. när man jobbar så äter man ju alltid vid lunch åså..  blir aldrig riktigt samma för mej när jag går hemma..

Men jaja tänkte bara titta in och säga god natt : )
KRAM !

Kommentarer
sara säger:

Hej!



Vad kul det är att läsa o följa dig nu på slutspurten innan förlossningen. inte många veckor kvar till din bebis vill ut. minns själv när jag bara hade några veckor kvar, känns som det var igår.

Skönt att du är ledig nu, hur känns det?



Är 4400 en bra serie? tänkte börja se den jag med,

Ha d så bra nu!



kramar

2011-01-02 | 23:31:45
Bloggadress: http://sarashemsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback